حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب …

درب آکاردئونی در ارومیه چیست؟

امروزه موضوع امنیت به خصوص در شهر های بزرگ و پر جمعیت به یکی از موضوعات مهم برای همه ی افراد تبدیل شده است. از همین رو شاهد استفاده ی روزافزون از ابزار های امنیتی هستیم.

بیکی از این ابزار ها،درب آکاردئونی در ارومیه می باشد. درب آکاردئونی در ارومیه که با نام حفاظ آکاردئونی در ارومیه نیز در بازار شناخته می شود، نوعی حفاظ است که برای محافظت از خانه ها، ورودی آپارتمان ها، درب مغازه ها، کلینیک ها، پاساژ ها و …  مورد استفاده قرار می گیرد.

علت نامگذاری درب آکاردئونی در ارومیه را می توان شباهت بسیار آن با ساز آکاردئون بیان کرد. باز و بسته شدن این درب ها شباهت زیادی به باز و بسته شدن آکاردئون دارد و از همین رو چنین نامی را برای آن انتخاب کرده اند. هدف از طراحی این نوع درب ها را می توان ایجاد امنیت در ساختمان ضمن استفاده ی بهینه از فضا معرفی کرد. این نوع درب ها به شکل تاشو طراحی شده اند و به راحتی می توان با نیروی دست بدون استفاده از هیچ گونه ابزار خاصی آن را باز و بسته کرد.

اجزای درب آکاردئونی در ارومیه 

محافظ آکاردئونی در ارومیه  از یک چهارچوب که از جنس آهن می باشد، به شکل پروفیل ساخته شده است که استفاده از این پروفیل ها به صورت عمودی، افقی و مورب می باشد. یک ریل برای درب آکاردئونی در نظر گرفته شده است که در بالای درب نصب شده و بخش چرخ دار در آن قرار گرفته است. بخش چرخ دار وظیفه ی تحمل وزن درب را دارد. در قسمت پایینی نیز ریلی برای راهنمای حرکت درب قرار داده شده است.

بر روی درب های آکاردئونی در ارومیه از دو نوع قفل های توکار و روکار می توان استفاده کرد. استفاده از قفل های توکار امنیت درب ها را به صورت چشمگیری افزایش می دهد به طوری که امکان دیلم انداختن بر روی آن وجود نخواهد داشت. این نوع قفل ها که با نام قفل های مخفی نیز شناخته می شوند می توانند به عنوان یک محافظ کامل بر روی درب های آکاردئونی باشد و خیال شما را از هر بابت راحت کنند.

درب آکاردئونی استاندارد در ارومیه 

اگر برای خرید درب آکاردئونی سری به بازار زده باشید، انواع و اقسام آن را با اندازه ها و مدل های مختلف مشاهده خواهید کرد که تنوع بالای آن گاهی انتخاب گزینه ی مناسب را برای خریداران سخت می کند. برای این که بتوانید دربی استاندارد و مناسب را تهیه کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید:

· مقطع کناری باید 50*30 در نظر گرفته شود.

· ابعاد مقطع ریلی بالایی باید 50*50 در نظر گرفته شود.

· حتما از تسمه 20*5 برای درب استفاده شده باشد.

· پرچ های استفاده شده در آن مناسب و با کیفیت باشد.

· حتما از دستگیره فلزی کونیک شده استفاده شده باشد.

· در ساخت آن حتما از جوش SMAW استفاده شود


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

درب آکاردئونی در ارومیه
چرا از حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید